Sunday, August 1, 2010

✖ BuatMu Teman ✖

Tiada kata yg terlafaz
tiada rasa yg terungkai
hanya tuhan sahaja yg mengetahui
rahsia yg tersimpan di sebalik dugaan
setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya

memang bukan aku yg berada di tempatmu
aku juga tak memahami apa rasa hatimu
yg aku aku mengerti
ujian buatmu memang berat utk ditanggung


tak ada apa yg dpt aku lakukan utkmu
hanya doa dan semangat yg dpt ku hulurkan
sekiranya kau memerlukan aku
aku sentiasa ada disini

akan sentiasa menyokongmu jika kau menginginkan
akan sentiasa membantumu jika kau memerlukan
kerana kau sahabatku terbaikku
dan akan sentiasa begitu
hingga kau tak memerlukan ku lagi..

tapi yg pasti, kau tak akan bersendiri
kerana ramai yg menyayangimu..
selain aku..

jadi ingatlah, kau mesti tabah dan bersemangat
utk menempuh dugaan yg terbentang dihadapanmu



2 comments:

CikTupaii said...

hepi friendship day syg!
sayang ko! =)

✕✖~PinG~✖✕ said...

hehehe..
happy friendship too!!
syg ko jg! :)